دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

کلیپ: خوانندگی حامد بهداد در کنسرت گروه دارکوب

میلاد منو امشب تبریک بگو از دور من دیگه نمیبینم ،آدم مث تو مغرور! جز تو که بدی با من ...من با همه بی رحمم... با اینکه بدی...خوبم معنی شو نمی فهمم! میلاد منه امشب،

شایعه شده که حامد بهداد با بازیگری خداحافظی کرده و رو به موسیقی آورده است. آن هم با گروه دارکوب!! شایعه باشد یا واقعیت، کار خوبی از آب در آمده. انصافا خوب خوانده است. دیدگاه شما چیست؟ در ادامه می توانید فیلم ویدیویی آن را به گونه آنلاین تماشا و یا دانلود کنید.


با اینکه مبارک نیست جز قلب من اسم تو ،رو قلب کسی حک نیست! جز تو که بدی ... با من ...من با همه بی رحمم... با اینکه بدی خوبم ،معنی شو نمی فهمم! آرزو رمضان

کلیپ: خوانندگی حامد بهداد در کنسرت گروه دارکوب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.