دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

عصبانیت داریوش مهرجویی: پزشکان احمق قاتل عباس کیارستمی

میلاد منه امشب،با اینکه مبارک نیست جز قلب من اسم تو ،رو قلب کسی حک نیست! جز تو که بدی با من...من با همه بی رحمم... با اینکه بدی...خوبم،معنیشو نمی فهمم! امشب تو به جای من ...شمعامونو خاموش کن این

تماشای آنلاین و دانلود کلیپ: داریوش مهرجویی: پزشکان کیارستمی را کشتند محاکمه شان کنید

سخنرانی داریوش مهرجویی از سهل انگاری و بی مسوولیتی دکترهای کیارستمی


 بار تو ساکت باش،حرفای منو گوش کن از دست تو دق کردم،از دست تو غمگینم من شبای تاریکو ،از چشم تو می بینم راهی که به جز این نیست،تنهایی مو باور کن! از اشک نمی ترسم ،بغض منو پر پر کن!


عصبانیت داریوش مهرجویی: پزشکان احمق قاتل عباس کیارستمی




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.