دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

سخنان و توضیح همسر حمید گودرزی درباره علت جدایی شان

شعرها قبل از سرودن، واژه هایی ساده اند که برای خون به پا کردن همه آماده اند ! . «قلب جسم» و «قلب روح» ما دو قلب منفک اند! «شاعر» و «دیوانه» تا اندازه ای هم مسلک اند! . هیچ کس فکری برای قشر جانی ها نکرد ! هیچ قانونی حمایت از روانی ها نکرد! . احتمالاً بعدِ مرگش هم فقیر و پاپتی ست شاعری که کارمند دستگاه دولتی ست! . در سر کارم همیشه «رسمیت ها» با من است! در زمان شعر هم محدودیت ها با من است! . وقت شعر، افتادن یک برگ را حس میکنم! در سر کارم حضور مرگ را حس میکنم! . یک نفر با کُت

دلیل و علت جدایی حمید گودرزی از همسرش ماندانا دانشور چیست؟

همسر حمید گودرزی که اکنون در آمریکا به سر می برد، به خبر طلاقشان واکنش نشان داد.

اینگونه که حمید گودرزی در اینستاگرام خود اعلام کرده دلیل طلاق از همسرش، فشار او برای خروج از کشور بوده است. حمید گودرزی در صفحه خود در پاسخ به نظرات طرفدارانش در مورد دلیل طلاق نوشت: «من عاشق خانمم بودم ولی اون عاشق زندگی در ایران نبود به همین دلیل رفت».


، یکی با مانتو میپایدم! چشمهایی شیشه ای در راهرو میپایدم! . پشت میزم یک نفر زیر نظر دارد مرا ! تا که با آن رفتگان قبل، بشمارد مرا! . پچ پچ بین در و دیوار میترساندم! دکمه ی آسانسور انگار میترساندم! . «ساعت کار اداری» وقت بیکاری ماست! «خانه رفتن» تازه آغاز گرفتاری ماست!

توضیح حمید گودرزی درباره علت جدایی و طلاق از همسرش در اینستاگرام


سخنان همسر حمید گودرزی درباره علت جدایی شان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.