دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

سخنرانی جنجالی اصغر فرهادی در مراسم عباس کیارستمی


خواب بودیم و تو لبخند خوشی بودی که... من ولی سرد و تشنج زده و ناآرام ناخودآگاه من از درد نمی خوابیدو تو ولی خواب تر از بستر دریا ارام خواب بودیم و به یک صبح نمی پیوستیم خواب ما فرق رز قرمزو خاکستر بود من پر از وحشت و کابوس تو رویایی خوش این غم انگیز ترین حالت یک بستر بود رحمان مولایی


تماشای آنلاین و دانلود کلیپ: سخنرانی جنجالی اصغر فرهادی در مراسم خاکسپاری عباس کیارستمی سخنرانی که در بیشتر شبکه ها و سایت ها سانسور شد ....


تو را دوست دارم ، چرا باورت نیست ؟ به عشقت دچارم ، چرا باورت نیست ؟ تمام خودم را _ اگر چند ناچیز _ به تو می سپارم ، چرا باورت نیست ؟ من ابری ترین بُغض - بُغضی که باید - که باید ببارم ، چرا باورت نیست ؟ اگر هم در آتش ، ولی باز با تو قدم می گذارم ، چرا باورت نیست ؟ کویرم ، پُر از تشنگی... با تو امّا پُر از چشمه سارم چرا باورت نیست ؟ کنار تو چون جویباران ِ جاری صدای بهارم ، چرا باورت نیست ؟ سهیل محمودی





تماشای آنلاین و دانلود کلیپ: سخنرانی جنجالی اصغر فرهادی در مراسم خاکسپاری عباس کیارستمی



سخنرانی اصغر فرهادی در مراسم عباس کیارستمی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.